Translate

Monday, August 26, 2013

I love surprises / Kocham niespodzianki

[ENG]

Hello!
I've been gone for a while (I went to Tauron Festival ) and when I got back there were two packages waiting for me. I love such surprises!

One was from Kuferek z koralikami with my prize for a contest they hold. My ring with toadstools won 1st place, I was so happy!
The prize itself was a mystery, I didn't know what exactly I was getting until I received it and the package was full of beauties. You can see my ring and my prize below.

The second package was from Preciosa Ornela. This one was a real surprise as I wasn't expecting it. I received from them free samples of beads because I applied here: BEADS FOR BLOG POST. You can apply there too! I received wonderful neon beads, you can also see them below.

[PL]

Witajcie!
Ostatnio wyjechałam na trochę (Byłam na Tauron Nowa Muzyka) i kiedy wróciłam czekały na mnie dwie paczki. Kocham takie niespodzianki!

Jedna paczka była od Kuferek z koralikami z moją nagrodą za konkurs przez nich organizowany. Mój pierścionek z muchomorami zajął pierwsze miejsce, byłam przeszczęśliwa! Nagroda sama w sobie była tajemnicą, nie wiedziałam co dokładnie dostanę dopóki nie otrzymałam paczki w której było mnóstwo śliczności. Pierścionek i nagrodę możenie zobaczyć poniżej.

Druga paczka była od Preciosa Ornela. Ta paczka była prawdziwą niespodzianką gdyż się jej nie spodziewałam. Otrzymałam od nich darmowe próbki koralików ponieważ zapisałam się tutaj: BEADS FOR BLOG POST. Też możecie się tam zapisać! Otrzymałam piękne neonowe koraliki które również możecie zobaczyć poniżej.



My ring/ Mój pierścionek:

(You can buy it here/ Możecie go kupić tutaj: Mage Studio)


My beauties I won from Kuferek z koralikami/ Moje śliczności które dostałam od Kuferek z koralikami:




My beads form Preciosa Ornela/ Moje koraliki od Preciosa Ornela:



No comments: